HDI Sigorta, BlindLook ile yaptığı iş birliği ile görme engelli bireyler için sigortacılık dünyasında çözüm kapılarını aralıyor.
Yenilikçi hizmetleri ile adından sık sık söz ettiren HDI Sigorta, görme engelliler için özgürlük teknolojileri geliştiren sosyal girişim platformu BlindLook ile anlamlı bir iş birliğine imza attı. Sigortalılarının ihtiyaçlarını görüp, hayatlarını kolaylaştıracak alternatifler sunmak hedefiyle daha önceki dönemlerde Engelsiz Kasko ürünü ve erişilebilir kurumsal internet sitesini müşterileri ile buluşturan şirket, şimdi ise BlindLook’un destekleri ile hizmetini farklı bir boyuta taşıyor.
BlindLook'un geliştirdiği sesli simülasyon teknolojisi aracılığıyla görme engelli müşterilerine HDI Sigorta kurumsal internet sitesini dış bir desteğe ihtiyaç duymadan rahatlıkla kullanabilmeleri için sesli yönlendirme hizmeti sunuyor. Böylelikle HDI Sigorta bünyesinde sigortalılarına sunulan her ürün ve hizmet BlindLook'un sesli özgürlük dünyasında yer alarak görme engelliler için erişilebilir hale geliyor. Sunduğu kapsayıcı hizmeti EyeBrand sertifikasıyla taçlandıran HDI Sigorta, aynı zamanda sektördeki ilk ‘‘Görme Engelsiz Marka’’ olma unvanını da taşıyor.
HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu iş birliğine ilişkin yaptığı değerlendirmede, ‘‘Sigortalılarımızın her alanda yanında olmak, onlar adına riskleri üstlenmek ve hayatlarını kolaylaştırmak işimizin büyük bir parçası. HDI Sigorta olarak gerek sigortacılık ürün ve hizmetlerimiz gerek ise sosyal faaliyetlerimiz ile engel tanımayan vatandaşlarımızın hayatlarına konfor katmak amacıyla çalışmalarımızı artırarak devam ettireceğiz. Bu süreçte yol arkadaşımız olan eşit, erişilebilir ve engelsiz bir dünya inşa etme hedefiyle var gücü ile gayret gösteren BlindLook Ekibi’ne iş birlik ve destekleri için teşekkür ediyoruz.’’ dedi.