Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Nedir?

 

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası, Dünya Sağlık Örgütü tarafından acil durum olarak tanımlanan hastalık ve kazalarda ortaya çıkan hayati tehlikeleri ortadan kaldırmaya yönelik tıbbi giderleri karşılayan özel bir sağlık sigortasıdır. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı tüm sağlık kuruluşlarında geçerli olan bu sigorta, acil durumlarda hızlı ve etkili çözümler sunar. 

Acil sağlık durumlarında anlaşmalı özel hastanelerde anında müdahale imkânı sağlar.

Acil tıbbi, cerrahi ve hastane masraflarını poliçe limitleri içinde karşılar.

Kaza sonucu ölüm ve sürekli sakatlık teminatı sunarak ek finansal güvence oluşturur.

Acil hekim ve ambulans desteği ile olay yerine hızlı müdahale sağlar.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat ile tüm işlemleriniz için hızlı destek.

Acil Sağlık Hizmetleri ve Kara Ambulansı

Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı kriterlere göre ihtiyaç halinde olay yerine kara ambulansı veya hekim yönlendirilerek hızlı ve güvenli müdahale sağlanır.

Acil Mesajların İletilmesi

HDI Sigorta tarafından yönlendirilen medikal ekiplerin müdahale ettiği durumlarda, talebiniz doğrultusunda ikamet ettiğiniz bölgede bulunan yakın çevrenizle (aile, arkadaş veya iş çevresi) acil durumlara yönelik karşılıklı iletişim desteği sağlanır.

Türkiye ve KKTC Genelinde Geçerli

Sağlık Bakanlığı onaylı tüm sağlık kuruluşlarında geçerli yapısıyla, bulunduğunuz her noktada güvence sunar.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası, acil durum olarak kabul edilen hastalık ve kazalarda oluşan hayati riskleri ortadan kaldırmaya yönelik tedavi giderlerini karşılayan, Sağlık Bakanlığı onaylı kuruluşlarda geçerli özel bir güvencedir. 

Kaza Sonucu Ölüm Teminatı

Sigortalının kaza nedeniyle derhal ya da bir yıl içinde vefat etmesi durumunda yasal varislerine poliçede belirtilen tazminat ödenir.

Sürekli Sakatlık Teminatı

Sigortalının kaza sonrası derhal ya da kaza tarihinden iki sene içerisinde kalıcı sakatlık oluşması durumunda, Ferdi Kaza Sigorta genel şartlarında belirtilen oranlar dahilinde sigortalıya tazminat ödemesi yapılır.

Hastane Günlük Tazminat

Kazaen ortaya çıkan bedeni yaralanma ya da tıbbi hastalık sonucu cerrahi müdahale için hastanede yatılması halinde, her 24 saatlik kalış için yapılan tazminat ödemesidir. (Vaka başı azami 5 gün, yıllık 10 vaka ile sınırlı)

Acil Tıbbi Hastane Masrafları Teminatı

Acil Durum Halleri başlığında belirtilen durumların ortaya çıkışından itibaren ilk 12 saat içerisinde bir sağlık kuruluşuna başvurulması halinde yapılacak olan ilk müdahale/müşahede, dahili yatış, ameliyat giderleri ve vakaya özel klinik durumunun ilk 12 saat içinde ameliyat veya girişimsel tedaviye elverişli olmadığının doktor raporu ile belgelenmesi halinde oluşacak tedavi masrafları Poliçe Özel ve Genel Şartları kapsamında değerlendirilir.

Acil Sağlık Hizmetleri

Dünya Sağlık Örgütü tarafından acil durum olarak tanımlanan hallerde, araması koşuluyla, Özel Ambulans servisleri yönetmeliğine uygun ambulans ve medikal ekipleri ile Tıbbi Danışmanlık Hizmeti, Acil Kara Ambulansı ve Acil Mesajların İletilmesi hizmetlerinin teminini kapsar.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortanızı Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Sağlık durumunuzda acil müdahale gerektiren bir durum yaşadığınızda, 0850 222 8 434 numaralı “Kolay Hat” üzerinden bizi veya 112’yi arayın ya da bulunduğunuz en yakın sağlık kurumuna başvurun.

2

Kuruma ulaştığınızda sigorta poliçenizi veya kimliğinizi ibraz ederek "Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası" kapsamında olduğunuzu belirtin.

3

Acil servis kapsamında yapılan muayene, tetkik, müdahale ve gerekiyorsa yatış işlemleri HDI Sigorta güvencesiyle teminat dahilinde yürütülür.

4

Herhangi bir sorunuz ya da ek yönlendirme ihtiyacınız için 0850 222 8 434 numaralı HDI Kolay Hat’tan 7/24 destek alabilirsiniz.

6 Soruda Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası

Ne İşe Yarar?

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası

Nedir?

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası, Sağlık Örgütü tarafından acil durum olarak belirlenen hastalık veya kazalar sonucunda oluşan durumlarda, hayati riskleri ortadan kaldırmak amacıyla yapılan tedavi masraflarını karşılayan özel bir sağlık sigortasıdır. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanan sağlık kuruluşlarında geçerlidir.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası

Neleri Kapsar?

Dünya Sağlık Örgütü tarafından acil durum kabul edilen hastalık ve kazalarda, hastane başvurusundan önceki 12 saat içinde başlayan ve ilk 12 saat içerisinde bir sağlık kuruluşuna başvurulması halinde gelişen durumlara bağlı olarak yapılan muayene, tetkik, müdahale, cerrahi işlem, yatış ve acil tıbbi bakım masraflarını kapsar. Acil ambulans, hekim desteği ve medikal danışmanlık hizmetleri de dahildir.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası

Zorunlu Mudur?

Hayır, Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası isteğe bağlı özel bir sigorta ürünüdür. Ancak, Dünya Sağlık Örgütü’nün belirlediği acil durum vakalarının sebep olduğu yüksek tedavi maliyetlerine karşı etkili ve ekonomik bir güvence sağlar.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası

Nasıl Kullanılır?

Acil bir sağlık problemi yaşandığında, doğrudan en yakın Sağlık Bakanlığı onaylı sağlık kuruluşunun acil servisine başvurulur. Giriş işlemleri sonrası acil sağlık sigortanız için provizyon işlemleri gerçekleştirilir ve onay sonrası teminat dahilindeki hizmetler devreye girer. 7 gün 24 saat açık 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat bilgilendirme için hizmetinizdedir.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Yaptırmak için

için Neler Gereklidir?

Sigorta yaptıracak kişinin geçerli T.C. kimlik bilgileri, iletişim bilgileri ve sağlık beyanı yeterlidir. Ancak önemli bir not olarak, sigortalı adayının aşağıdaki meslek gruplarından birine mensup olmaması gerekir.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası

Nasıl Alınır ve Sorgulanır?

0850 222 8 434 üzerinden arayarak Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası almak için işlemlerinizi başlatabilir veya mevcut bir poliçeniz varsa sorgulama işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Nedir?

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası, Sağlık Örgütü tarafından acil durum olarak belirlenen hastalık veya kazalar sonucunda oluşan durumlarda, hayati riskleri ortadan kaldırmak amacıyla yapılan tedavi masraflarını karşılayan özel bir sağlık sigortasıdır. Sağlık Bakanlığı onaylı sağlık kuruluşlarında geçerli olan bu sigorta, ani gelişen ciddi sağlık durumlarına karşı sizi ve sevdiklerinizi güvence altına alır.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Hangi Durumları Kapsar?

Trafik kazası, yüksekten düşme, ani felç, kalp krizi, ciddi yaralanmalar, yanıklar, solunum krizi, ani bilinç kaybı gibi ani ve ciddi sağlık sorunlarında, başvuru anından itibaren 12 saat içinde gerçekleşen tıbbi işlemler sigortanıza dahildir. Acil muayene, tetkik, ilk müdahale, ameliyat ve yatış gerektiren işlemler poliçe kapsamında değerlendirilir. Ayrıca, acil ambulans ve tıbbi danışmanlık hizmetleri de dahildir.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Avantajları Nedir?

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası, Dünya Sağlık Örgütü tarafından tanımlanan acil durumlar kapsamında hayati risk taşıyan sağlık sorunlarında, hızlı ve etkili müdahale için geliştirilmiş özel bir sağlık güvencesidir. Sağlık Bakanlığı onaylı sağlık kuruluşlarında geçerli olan bu poliçe, ani gelişen ciddi sağlık durumlarına karşı sizi ve sevdiklerinizi güvence altına alır.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortasını Kimler Yaptırabilir?

Aşağıdaki meslek grupları haricindeki her birey, Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortasını yaptırabilir.

  • Pilot ve Uçuş Personeli
  • Türk Silahlı Kuvvetleri Mensupları
  • Profesyonel Sporcular
  • Sürat Yarışlarına Katılanlar
  • Gemi Mürettebatı ile Gemi Yükleme, Boşaltma ve Kurtarma İşlerinde Çalışanlar
  • Yanıcı, yakıcı, patlayıcı ve parlayıcı özelliği olan kimyevi maddelerin üretim, depolama ve taşımacılığını yapanlar
  • Yüksek Isıya Karşı Çalışanlar
  • Radyoaktif Kirlenmeye Maruz Kalacak İşlerde ve Ortamlarda Çalışanlar
  • Yer üstü ve Yer altı Maden Ocaklarında Çalışanlar
  • Yüksek Yerlerde Çalışanlar (köprü, baraj, iskele, yüzer vinç, havai hat vb.)
  • Yer altı İnşaat ve Tamirinde Çalışanlar (kuyu, tünel, kanalizasyon vb.)
  • Tehlikeli Sayılabilecek İşlerde Çalışanlar (İtfaiyeci erleri, jokeyler, cam silicileri, inşaat işleri ile uğraşanlar)

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Nasıl Daha Uyguna Alınır?

Bu sigortayı daha uygun bir fiyatla edinmek için kampanya dönemlerini takip edebilir, ayrıca poliçeyi ilk defa değil de yenileme sırasında da daha uygun fiyat teklifleri almak mümkün olabilir.

Lokman Hekim Acil Sağlık Sigortası Nasıl Kullanabilirim?

Acil bir durumda en yakın Sağlık Bakanlığı onaylı sağlık kuruluşuna başvurmanız yeterlidir. Ardından 7 gün 24 saat açık 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat ya da 0212 306 00 66 numaralı provizyon/hasar hattı üzerinden durumunuzu bildirerek süreci başlatabilirsiniz. Gerekli belgelerle başvuru sonrası tedavi giderleri poliçeniz kapsamında değerlendirilir.

Acil Durum Kapsamına Giren Sağlık Durumu Nelerdir?

Acil kapsamına giren sağlık durumları, Dünya Sağlık Örgütü tarafından hayati tehlike oluşturabilecek vakalar olarak tanımlanmıştır. Son 12 saat içinde ortaya çıkan:

  • Suda Boğulma
  • Trafik Kazası
  • Terör, Sabotaj, Kurşunlanma, Bıçaklanma, Kavga, vb.  
  • İntihar Girişimi  
  • Tecavüz  
  • Yüksekten Düşme  
  • Ciddi İş Kazaları, Uzuv Kopması  
  • Elektrik Çarpması  
  • Donma, Soğuk Çarpması  
  • Isı Çarpması  
  • Ciddi Yanıklar  
  • Ciddi Göz Yaralanmaları  
  • Menenjit, Ensefalit, Beyin Apsesi  
  • Zehirlenmeler  
  • Omurga ve Alt Extremite Kırıkları  
  • MI, Aritmi, Hipertansiyon Krizler  
  • Astım Krizi, Akut Solunum Problemleri  
  • Şuur Kaybına Neden Olan Her Türlü Durum  
  • Ani Felçler  
  • Ciddi Genel Durum Bozukluğu  
  • Yüksek Ateş  
  • Diyabetik ve Üremik Kanama  
  • Diyaliz Hastalığı  
  • Akut Batın  
  • Akut Masif Kanamalar  
  • Migren, Kusma, Şuur Kaybıyla Beraber olan Baş Ağrıları
     

Yukarıda bu gibi vakalarda hızlı ve etkili müdahale gerekliliği nedeniyle, sigorta teminatları devreye girer ve gerekli tıbbi hizmetler karşılanır.
 

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi