Elektronik Cihaz Sigortası Nedir?

 

Elektronik cihazları, meydana gelebilecek hasar, arıza, hırsızlık veya doğal afet gibi durumlara karşı teminat altına alan sigorta türüdür. Elektronik cihaz sigortası kapsamında arızalanan elektronik cihazın teminat kapsamı içerisinde tamir veya yenilenme masraflarının tümü ya da bir kısmı karşılanarak sigortalı maddi açıdan desteklenir.

Ev, hastane ve ofis gibi ortamlardaki elektronik cihazları, aniden ve beklenmedik şekilde oluşan arızalara karşı güvence altına alır.

Elektronik cihazlarınız, poliçenizde belirtilen tarihler arasında genellikle 1 yıl boyunca güvence altına alarak maddi kayıpları önler.

Elektronik cihazlarınız; kısa devre, voltaj dalgalanması, izolasyon hatası, yangın, su baskını ve hırsızlık gibi ani risklere karşı güvence altındadır.

Cihazlar çalışırken, temizlik veya bakım yapılırken ya da durur hâlde iken meydana gelebilecek hasarlar da teminat kapsamındadır.

Elektronik Cihaz Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 ile tüm işlemleriniz için hızlı destek sağlanır.

Risklere Karşı

Cihazlarınız kısa devre, yüksek voltaj, yangın, hırsızlık ve daha fazlasına karşı korumada.

Geniş Kapsamlı

İsteğe bağlı ek teminatlarla elektronik cihazlarınıza özel poliçe kapsamınızı genişletebilirsiniz.

Hızlı Hasar Süreci

Hasar anında hızlı çözüm sunar, süreci hızlandırarak ödeme süresini kısaltır.

İşletme personelinin veya üçüncü kişilerin ihmali, kusuru, hatası, dikkatsizliği veya sabotajı

Sigortalı kıymetlerin bulunduğu mahallerde yapılan hırsızlık veya hırsızlığa teşebbüs

Hatalı dizayn ve malzeme

Kısa devre, yüksek voltaj ve endüksiyon akımının etkileri

Yangın, yıldırım, her nev'i infilak ve bunlar sebebiyle yapılan söndürme, yıkma ve kurtarma ameliyeleri

Kavrulma, kararma, duman ve isten

İstisna edilmeyen diğer hallerden, husula gelen maddi ziya ve hasarların gerektirdiği tamirat masrafları ve ikame bedelleri

Su ve rutubet etkisi ve bunlardan doğan korozyon hasarları

Deprem hariç fırtına, sel, seylap, yer kayması, toprak çökmesi gibi tabii afetler

Elektronik Cihaz Sigortası Avantajları

Elektronik Bilgi İşlem Sistemleri

Elektronik cihazda yer alan disk, bant, kart gibi manyetik formların hasarlanması halinde hasar karşılanır.

İkame Cihaz Kullanımı

Sigortalının elektronik cihazı kullanılana kadar kullanabileceği başka bir kıymetin yaratacağı masrafları karşılamaktayız.

Elektronik Cihaz Sigortası Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Cihazda meydana gelen hasarın detaylı fotoğraflarını çekin ve olayla ilgili hasar tespit tutanağını düzenleyin.

2

Hasar bildirimi için 0850 222 8 434 numaralı HDI Kolay Hat’ı arayabilir veya acenteniz ile iletişime geçebilirsiniz.

3

Bildiriminizin ardından dosyanız oluşturulur, gerekli belgeler talep edilir ve hasar süreci hızlıca başlatılır.

4

İşlemleriniz kısa sürede sonuçlandırılır, onay durumunda ödemeniz belirttiğiniz hesaba gerçekleştirilir, süreç boyunca uzmanlarımız size destek sağlar.

6 Soruda Elektronik Cihaz Sigortası 

Ne İşe Yarar?

Elektronik Cihaz Sigortası

Nedir?

Elektronik cihaz sigortası, elektronik cihazların bulunduğu olduğu yerlerde olası risklere karşı cihazları güvence altına alan sigortadır. Bireysel ya da kurumsal kullanıcılar bilgisayar, medikal ekipman vb. cihazların beklenmedik bir kaza veya arızaya karşı sigortalıyı ortaya çıkacak yüksek tamir ve yenileme masraflarına karşı korumaktadır.

Elektronik Cihaz Sigortası

Neleri Kapsar?

Elektronik cihaz sigortası teminatları çerçevesine poliçeye dahil edilen elektronik cihazlar; hırsızlık, doğal afet, yangın, kısa devre, yanlış elektrik akımına maruz kalma, bilgisayar bileşenlerinin arızalanması gibi sorunları kapsar.

Elektronik Cihaz Sigortası

Zorunlu Mudur?

Elektronik cihaz sigortası yaptırılması zorunlu olmayan bir sigorta çeşididir. Fakat elektronik cihazların olduğu bir işyeri sahibiyseniz olası olumsuzluklara karşı fazla maddi yükümlülüğün altına girmemek için Elektronik Cihaz Sigortası yapılabilir.

Elektronik Cihaz Sigortası

Nasıl Kullanılır?

Elektronik cihaz sigortasını poliçede yer alan limitleriniz çerçevesinde kullanabilmek için yaşanılan arıza veya hasar ilişkin belgelerin sigortacıya ulaştırılması gerekmektedir. Kısa süre içinde yapılacak değerlendirmeler neticesinde gerekli tazminat ödemeleri yapılacaktır.

Elektronik Cihaz Sigortası

için Neler Gereklidir?

Elektronik Cihaz Sigortası için kimlik bilgileriniz, elektronik cihaz sayısı, marka, model ve seri numarası, sigorta bedeli ve cihazların genel durumlarına ilişkin bilgiler gereklidir. Akabinde poliçe teminat ve limitlerini belirleyebilirsiniz.

Elektronik Cihaz Sigortası

Nasıl Alınır?

Elektronik cihaz sigortasına sahip olmak için bize 0850 222 8 434 nolu Kolay Hat’tımızdan ulaşabilir ya da acentelerimizle irtibata geçebilirsiniz. Size en yakın acentemiz için tıklayınız.

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi